Gyermekvállalás pénzbeli ellátásainak optimalizálása.

 

Hogyne...

Folyamatosan böngészed a netet, meghallgatod barátaid tanácsait, kikéred a munkahelyed, könyvelőd véleményét. Rengeted információt gyűjtesz össze, mégsem tudod pontosan mire és milyen összegű ellásra vagy jogosult

a hatályos szabályok szerint?

Vajon helyes választ kaptál? Elbizonytalanodtál? Vagy nincs elegendő időd, hogy alaposan utánajárj?

Imerős a helyzet?


Miben tudok segíteni?

Miben tudok segíteni?

Rólam

Horváthné Pelyva Erzsébet vagyok. Jogi szakokleveles javadalmazási tanácsadói szakképzettséggel több éves tanácsadói, társadalombiztosítási kifizetőhelyi, munkaügyi szakterületen szerzett gyakorlattal rendelkezem. Regisztrált mérlegképes könyvelőként jól ismerem a vállalkozók pénzbeli ellátásait meghatározó járulékfizetési szabályozást is. Kismamáknak egyéni tanácsadást 2010-től folytatok, ez idő alatt sokféle egyéni helyzettel, problémával találkoztam.

Tanácsadás formái és árak

1. Skype konzultáció

Interneten, ingyenes alkalmazáson keresztül beszélgetünk. Előnye, hogy a tanácsadás az ország bármely területéről elérhető, otthon lévő gyermekeddel "együtt" is konzultálhatunk és szükség esetén rövid időre megszakíthatjuk a beszélgetést.

A megrendelő űrlapnál egy előzetes - rövidebb - leírást kérek jelenlegi helyzetedről, valamint milyen kérdésekre szeretnél választ kapni. A tanácsadás előtt pontosítjuk a szükséges információkat.

Skype-on megbeszéljük a tényeket, megoldásokat, pontosan elmagyarázom mikor mit kell tenned és felhívom a figyelmedet a lehetséges "veszélyekre".

A konzultációt munkanapokon 9:00-14:00 között tartjuk, időtartama 1-1,5 óra, amely egyszeri alkalomra szól, és nincs lehetőség további, folyamatos kérdezésre.

Ár 1 konzultációra (fizetendő): 15.000 Ft (az ár az áfát tartalmazza)

2. Komplex konzultáció írásban

A csomag helyzeted felméréséről és optimalizálásáról egy összefoglaló írást és 30 napos időszakra e-mail - pontosító, kiegészítő kérdésekkel kapcsolatos - konzultációt tartalmaz. Az írott anyag terjedelme egyéni helyzetedtől függ, jellemzően 5-15 oldal A4-es papírméretben. Az email-en feltehető kérdésekre nyitva álló 30 napos időtartam az írott anyag továbbítását követő naptári napon kezdődik.

Megrendelésnél egy előzetes rövid informatív leírást kérek, később pontosítjuk a szükséges információkat, adatokat, ezt követően írásban (7-15 munkanapon belül) megküldöm az elemzést és lépésről lépésre a teendőket, majd felteheted a pontosító, illetőleg kiegészítő kérdéseidet.

Előnye, hogy az információkat bármikor újból átolvashatod.

Ár 1 komplex konzultációra (fizetendő): 25.000 Ft (az ár az áfát tartalmazza)



Jelentkezési információk kitöltése, elküldése.

Adatok
Név: *
E - m a i l: *
Telefon: *
Lakcím: *
Skype azonosító:
Számlázási adatok  
(Ha eltér a fenti adatoktól, pl. céges számlát kérsz, amelyet csak a számlázási névvel azonos bankszámláról utalás esetén tudok kiállítani.)
Számlázási név:

Magyarországi számlázási cím:

Melyik tanácsadást választod?
Komplex anyag írásban + 30 nap e-mail kérdezés fizetendő: 25.000 forint:

Skype konzultáció     fizetendő: 15.000 forint:

Fizetési adatok
Átutalás:

Helyzeted ismertetése
Skype konzultációnál milyen napok, időszakok alkalmasak? (Több időpontot jelölj meg!)

Röviden írd le a kérdéseidet, milyen probléma megoldására szeretnél tanácsot kapni.

A megrendelés elküldése néhány másodpercet igénybe vesz. Hamarosan egy automatizált levél érkezik a megadott e-mail címre (ellenőrizd a spam mappát is), amely további információkat tartalmaz.

Rendelési információk: A megrendelés adatairól jelentkezés után a megadott email címen visszajelzést küldök, hogy valóban Te rendelted meg a tanácsadást és elküldöm a további információkat, egyben a díjbekérőt. A fizetési határidő: előre utalás, fizetni átutalással, rózsaszín postai csekken, valamint a megadott bankszámlára K&H bankfiókban, pénztári befizetéssel is lehet. Skype konzultáció időpontja a szolgáltatás árának kifizetése után válik véglegessé. A komplex anyag összeállítására, szintén a díj kiegyenlítése után kerül sor. A végszámlát postai úton továbbítom.

Számla kiállító: Alixopont Hungary Kft, adószám: 24378068-2-43.

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, amely szerint elektronikus megrendelés esetén a megrendelő fogyasztó 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.